سن مناسب برای شروع برنامه نویسی
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

تا کنون جامع ترین راه حل. سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  این 5 سال در دانشگاه بودن ، اولاً با فن آوری ها و مسائل مختلفی روبرو خواهید شد ، ثانیاً با افرادی ملاقات خواهید کرد که پروژه ها و تمرینات مشترکی را با آنها شکست خواهید داد. استودیوها هنوز گسترده ترین تصویر از IT را ارائه می دهند. متأسفانه ، نقطه ضعف آنها طولانی بودن دوام آنها است. نکته دیگر این است که یادگیری برنامه نویسی تنها بخشی از مطالب است و در بسیاری از دانشکده ها و دانشگاه ها ، مباحث پرداخته شده در کلاس ها هیچ ارتباطی با آنچه در واقع پس از فارغ التحصیلی انجام می دهید ، ندارد.

 

بوت کمپ آنلاین

Bootcamps در پاسخ به نیاز کارفرمایان صنعت فناوری اطلاعات ایجاد شد. این سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  دوره ها معمولاً از چند ماه تا حدود یک سال طول می کشد. به طور خلاصه ، آنها سعی می کنند فقط دانش لازم در محل کار را بیاموزند و دانش آموزان خود را آموزش دهند تا بعدا در واقعیت های بازار جا بیفتند. Bootcamps معمولاً بسیار شدید ، تمرین گرا بوده و به انکار خود و نظم زیادی نیاز دارد. این مطالب نه تنها اصول برنامه نویسی ، بلکه یادگیری فن آوری هایی را نیز شامل می شود که در کارهای آینده یک برنامه نویس واقعاً مفید خواهند بود. برخی امکان تکمیل چنین آموزش هایی را از طریق سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  اینترنت فراهم می کنند ، بنابراین می تواند با کار یا مراقبت از کودکان ترکیب شود. نکته منفی بوت کمپ این است که به کار زیادی احتیاج دارند. اگر می خواهید در مورد این شکل از یادگیری برنامه نویسی بیشتر بدانید ، با تماشای این فیلم آموزش بوت کمپ های ما را بررسی کنید.

 

مطالب رایگان برای یادگیری برنامه نویسی در وب

سلام ، ما در قرن بیست و یکم هستیم ، اگر هیچ آموزشی در YouTube وجود نداشته باشد ، مشکل احتمالاً وجود ندارد. یادگیری کد نویسی دقیقاً مشابه است. مواد بیشتری وجود دارد که شما می توانید پردازش کنید ، و اگرچه از نظر کیفیت متفاوت هستند ، هر کس باید چیزی برای خودش پیدا کند. وقتی صحبت از محبوب ترین زبان ها می شود ، شما قادر خواهید بود از میان تعداد معدودی فیلم انتخاب کنید. یک مزیت ایرانیان سایبر تعیین کننده این شکل سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  از یادگیری برنامه نویسی ، در دسترس بودن آن است. تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به اینترنت و سه سطل زمان است. مسئله این است که مواد معمولاً از نظر محتوا منظم نیستند ، بلکه از نظر کیفیت نیز متفاوت هستند. همچنین اگر می توانید چیزی را بر اساس آنها بنویسید ، معمولاً گزینه ای برای بازخورد وجود ندارد. به هر حال ، در زیر برخی از پیوندها را به مکانهایی که توصیه می کنیم اگر به دنبال دوره های رایگان هستید ، می گذاریم ، این روش خوبی است تا قبل از تصمیم گیری برای تحصیل یا بوت کمپ ، چیزهایی را امتحان کنید.

 

یادگیری برنامه نویسی از طریق دوره های ویدئویی (UDEMY ، SKILLSHARE)

شکل بسیار محبوب یادگیری برنامه نویسی از ابتدا. چنین دوره هایی سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  معمولاً پنج ریال هزینه دارند (در Udemy ، ارتقاء -93 probably احتمالاً یک سال کامل است) و دانش ساخت یافته تری نسبت به مواد رایگان ارائه می دهد. دوره های آموزشی در چنین وب سایت هایی معمولاً بر اساس یک سری فیلم ها است که در آن استاد راهنما شما را از طریق یک موضوع ناشناخته راهنمایی می کند. نکته منفی این محلول ظاهر آن است. تماشای دوره ها عالی است ، این تصور را دارید که یادگیری برنامه نویسی با پاپ کورن روی کاناپه بسیار آسان و سرگرم کننده است و همه چیز را به دست می آورید ، اما این شانس خوب است که فقط درصدی از تماشای 30 ساعت را به خاطر بسپارید. سخنرانی جاوا. مهمترین چیز نیز وجود ندارد - PRACTICE. او برنامه نویسی را با برنامه نویسی یاد می گیرد ، نه با مشاهده برنامه دیگران. همانطور که در مورد مواد رایگان وجود دارد ، هیچ بازبینی کدی نیز وجود ندارد ، به عنوان مثال شخصی که اگر کد شما کار می کند و چرا کار نمی کند  سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  ، نگاهی می اندازد. اگر به اندازه کافی پشتکار دارید و می توانید همزمان با فیلم و برنامه بنشینید ، این می تواند راه حل شما باشد.





:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: